Entri ringkas nak habaq mai ni...saja nak share..hikhik..ni pasal kes seorang selebriti dengn ex-wife dia tu..pasal kes tuntutan nafkah tak berbayar..dah settle pun kes tu..segala bayaran tertunggak dan denda dah dijelaskan...tapi apa yg paling aku suka dengar bab nasihat tuan hakim... 

Anak adalah amanah Allah kepada ibu bapa dan akan dihisab kelak. Anak bukan hak eksklusif kepada satu pihak. Biarlah anak merasai mereka masih mempunyai ibu dan bapa walaupun telah berpisah. Amat malang jika ibu bapa yang bercerai memisahkan anak dari ibu atau bapa. Jika itu terjadi, tunggulah seksaan daripada Allah dan api neraka... 

Jadi pada sesiape yg duk berebut anak tu jadikan nasihat tuan hakim ni sebagai pedoman. Jangan kerana korang suami isteri mengambil keputusan membawa haluan masing-masing, anak-anak yang tak bersalah pula menjadi mangsa.

Kalau tak ambik ko seksaan Allah dan api neraka...nauzubillahminzalik..