Assalamualaikum ...


Bila saja Wafiq nampak mak alangnya makan nie ... makanan tak luput dek zaman tak lekang dek hujan ... kehkeh!


ada sesiapa tak pernah makan ??? respect la ... hihi....  ai suka yg hijau tu...^^



bila wafiq tengok alang dia makan terus je dia membulat mata sambil cakap :


'' Alang....jangan makan ! bahaya ! bahaya bahaya bahaya bahaya bahaya !!!! ... nak sikit ''



hahah...tergelak kami sekeluarga dengar dia cakap..punyalah cakap 'bahaya' tu banyak kali lepas tu boleh la mintak sikit...hhaha...tapi Wafiq mintak-mintak manja je ...dia tak mengamuk nak pun..sebab kat tangan dia dah ada eskrem cornetto! ^^




'Like' kalo suka entri nie...^^