Assalamualaikum ...


Yaya suka baca blog nie..moga segala info yang ada kat situ bermanfaat utk korang semua .. ilmu tu perlu dikongsi..tp yaya tak ada ilmu tu cuma tau kat mana sahaja tempatnya..hihi..

pernah tak korang terfikir bahawasanya perempuan islam sakit nak bersalin pun kena solat walaupun keluar darah ??

pernah tak geng2 blogger perempuan nie timbul rasa was-was time bersolat sebab keluar angin dari vagina? sampai ambil wuduk 2 3 kali ? bimbang akan sah atau tak solat tersebut ...

info dari penulis berserta perkongsian dari kotak komen banyak membantu .. betul la kan..sharing is caring ...^__^


dan banyak lagi info terbaik kat sini ... ISLAM ITU INDAH ... kerana cinta ....

8 Comments

  1. tq....org ppuan mmg byk mslh kn..penyakit was2 pun byk....termsk cik dah

    ReplyDelete
  2. info yg baik ^_^

    ReplyDelete
  3. Sebenarnya, Islam bukan agama yang kompleks dan menyusahkan penganutnya. Yang membuatnya kelihatan komplikated ialah manusia itu sendiri.

    ReplyDelete
  4. thanks sbb bg link inf0 yg sgt bgune :)

    ReplyDelete
  5. baguslah..tq share link tu:)

    ReplyDelete
  6. thanks.... info menarik dan membuka mata yang agak2 kuyu ni.... :)

    ReplyDelete
  7. perkongsian menarik yaya..

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih.