Yaya rasa kalau setiap rabu time berblogwalking tu banyak jugak blog yang buat entry dengan tajuk 'Wordless Wednesday' macam sedap je sebutkan..hihi.. kena je 2 patah perkataan tu .. cuba letak hari lain selepas 'wordless' tu .. cacat je kan bunyinya ...Wordless Sunday ..oh no!..haha!

so..hari nie rabu .. korang semua wordless ke ??? 

hari nie baru 1st day keje setelah 5 hari bercuti .. mmg betul-betul dapat rehatkan badan..cuti isi borang 2 hari je punn.. nie untungnya cuti berkapit ..*berkapit ke berkepit ??kuikui ...

wordless ??? never !!! rasa semangat 1 Malaysia dan berkobar-kobar nak buat kerja ...hihi ...dan harapnya semangat nie sampai ke petang ... chaoyok!!!




2 Comments

  1. hahaha..ironinya hari rabulah sy paling panjang buat entri..ms mula-mula kenal erti wordless wednesday mcm semangat nak wat gak..tp lps tu takda maknanya..

    ReplyDelete
  2. mcm tak wordless pun..hehee

    ReplyDelete

Komen yang membina sangat dihargai. Terima kasih.