Perlu Ke Aku Kelek Buah Hati Ku Ke Annual Dinner Ofis ???

by - Wednesday, December 22, 2010

Fulamak...tajuk tak ingat panjang....straight to the point gitu....eceli annual dinner ofis on next tuesday...boleh bawak suami/isteri dan anak2...so aku pun terasa la nak bawak anak bujang yg sorang tu...

tapi patut ke aku bawak Wafiq ??? budak tu kecik lagi...baru setahun lima bulan...mr. tmfs cakap tinggal jer kat rumah biar nenek dia jaga..sebab katanya Wafiq bisa ' mengganas ' wooo...tapi sedih la tinggal anak..ibu ayah pergi bersuka ria makan sedap2...tak sampai hati laa...huhuhu...

tapi kalo aku berkeras jugak nak bawak dia..hmmm...jd superman agaknya wafiq nak naik atas meja...nak main bawah meja pun boleh jadi jugak..berjalan sana sini mmg sah...mmg aktif budak Wafiq nie...dah la fizikal dia macam budak umur lebih 2 tahun...aku pun dah tak larat nak dukung...fuhh semangatttt.....dah ler tinggi ..ikut baka mr. tmfs nie...

mr. tmfs kata sebelum dinner tu bawak Wafiq gi main taman...kasi dia berseronok dulu...huhu..tapi aku rasa cam nak bawak...tapi kalo bawak ngan aku sekali tak leh nak berdinner malam tu..jd pengawas Wafiq jer manjang...huhuhu...

nak bawak ke tak nak??? nak bawak ke tak nak ??? nak bawak ke tak nak ??? feninnnnn.............

You May Also Like

2 Comments