CPUV Campaign Pertama 2013

Bismillah...

Assalamualaikum ...

merasa juga CPUV - sebelum nie sokmo yaya sebut BE... benda sama jer pun .. orang lain 2013 berkepuk dah tabung nuffnang..yaya baru nak merasa..hehe..tak apa lah..ada lah jugak kan...

kali nie CPUV dari Digi Best Prepaid . Tq Digi , Tq Nuffnang


Apa itu CPUV Campaign?

sebelum niedipanggil Buffered Earning (BE) sekarang dah digelar CPUV Campaigns...CPUV campaign adalah pendapatan yang kita dapat hasil daripada iklan atau kempen yang pengiklan sewa di blog kita dalam satu tempoh yang tertentu.. 
 
sekiranya pihak pengiklan berminat dengan blog kita maka blog akan layan mendapat CPUV campaign nie dan bukan ditentukan oleh Nuffnang...pendapatan pula dikira berdasarkan  jumlah unique visits dalam blog ..jadi bila dah dapat CPUV campaign nie kena rajin update blog dan ping entry agar unique visit tinggi ... 
 
 

Tips untuk mendapat CPUV Campaign :

Pengiklan akan memilih blog untuk kempen CPUV berdasarkan beberapa kriteria seperti penonton sasaran blog, genre blog dan pengaruh. Sebagai contoh, sebuah syarikat kosmetik akan lebih cenderung untuk memilih fesyen dan blog kecantikan dengan pembaca wanita untuk mengiklankan.

Bloggers dengan status glitterati juga keutamaan yang lebih tinggi semasa pemilihan.

Memastikan iklan anda secara optimum diletakkan, mengemaskini profil blogger anda dan kajian akan meningkatkan peluang pengiklan perasan blog anda dan oleh itu meningkatkan peluang blog anda dipilih untuk Kempen CPUV.

.

2 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. Nuffnang masih tak pandang blog kakcik! ;-)

    ReplyDelete
  2. Kakak tak arif semua ini sebab kakak tak ada nuffnang pun dlm blog kakak.

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post