Black & Decker PW1370TD

Assalamualaikum ...


Black & Decker PW1370TD ialah peyembur air pelbagai guna bertekanan tinggi. Boleh digunakan untuk membersih kereta, motorsikal ataupun menyingkirkan kotoran pada jubin di halaman rumah dan juga tingkap rumah dan lantai.


Harga biasa di pasaraya Giant RM 299.00 ..tapi kami beli masa terpandang iklan dalam suratkhabar ... jadi harga selepas potongan RM 199.00 .. jimat RM 100.00 ..



Getah paip yang kuning tu tidak disertakan sekali ye..sebelum guna pastikan dah ada hose reel. Kami tak ada plug di luar rumah, jadi extension wire memang perlu ..


Panjang nozzle dia nie...rasa macam dah pegang senapang tapi nozzle nie tak adalah berat sangat..kalau tak mahu cramp tangan mr.tmfs..hihi..nozzle nie boleh dilaraskan..pusing je muncung dia tu nak jenis air yang macam mana..jenis air yang tajam ke..air yang tersebar ke..(betul tak perkataan yaya nie?) ^_^



 Rasmi Black & Decker PW1370TD pada motorsikal.



Kerja-kerja membersihkan motorsikal lebih senang dengan Black & Decker PW1370TD .. segala kotoran degil terutamanya pada bahagian tak tercapai senang tertanggal ..nanti nak bersihkan kereta dan tangga rumah pula..





2 Comments

Terima kasih sudi baca. Komen membina sangat dihargai. Komen yang mengandungi 'link', menggunakan unknown profile tidak akan disiarkan. Harap maklum.

  1. Rumah kakak pun ada water jet tapi bukan brand ini. Kakak guna dah lebih 10 tahun sejak beli rumah baru masa tu nak bersihkan rumah. Memang berguna apa lagi kalau nak bersihkan longkang.

    ReplyDelete
Post a Comment
Previous Post Next Post